Rabu, 8 Ogos 2012

Aku Ingin Selalu Mendampingimu

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj54UH44zG-cUozYZHzH7SORUEO5xky5lL7268Fbst635YrhYQuqo6QjFZ6U5QdguIyU9zFlEKbrQQQ6QjL3a6c5GKKI1Zvn-2gSfanVD7HWTJdrtDNqy_3cenOewX6om_D6ZrxGsZuKFpW/s400/quran1.jpg 
Betapa tenang jiwa ini bila aku mengalunkan ayat2 suci mu Ya Allah.Walaupun beban bagai menggunung di dalam diri ..namun ada tenang yg damai kala ku membuka, menatap dan membaca bait2 indah ayat2 suci mu Ya Allah.Aku ingin selalu tenang dan ingin selalu basahnya bibir ku utk terus mengalunkan ayat2 mu..Aku merasakan seperti membaca sebuah novel yg sgt indah dan menarik jalan ceritanya..makin kubaca makin ku tak sabar utk terus membaca dan tak sabar juga rasanya utk aku menghabis tiap juzuk sehingga ke akhirnya.Yang pasti kini dia menjadi teman paling setia dlm hidup ku.Aku rindu kalau sehari tidak menatap bait2 indah yg terdapat dia dalamnya. Ku mohon padamu Ya Allah moga keadaan yg kulalui ini akan kekal hingga akhir hayatku.Hakikatnya kini aku ingin selalu ada bersamanya dan aku ingin selalu mendampingimu wahai sayangku..Al-Quran..kitab suci yang paling agung.Temanilah aku hingga akhir nafas ku nanti. Moga aku pergi dalam redhamu Ya Allah SWT..amin2.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan